HomeNesselande INFO nieuwsNieuws Nesselande Het Handboek Online Marketing deel 3 #HOM3 is verkrijgbaar @Adformatie: online...

[Adv.] Het Handboek Online Marketing deel 3 #HOM3 is verkrijgbaar @Adformatie: online marketingstrategie 3.0!

hom3cover

Begin 2013 op niveau. Bestel het HOM3 geschreven door Nesselander Patrick Petersen.  Online marketingstrategie 3.0 is hard, duidelijk maar vergt wel een denkniveau.  Hoe word je een online marketing expert? Hoe kun je op niveau scoren met online marketingstrategie? Een van de nieuwste boeken – en bestsellers – na de overname van Adformatie door Willem Sijthoff is het Handboek Online Marketing. Het HOM3 gaat diep in op vitale kwesties zoals contentstrategie, de mobile marketingstrategie, engagementtaktieken en social mediamarketing met onderdelen zoals social search.

95.57233111520515

Online marketingstrategie 3.0 in het HOM3

Online strateeg, docent, innovator en bestsellerauteur
Patrick Petersen is ‘verslaafd aan alles wat nieuw is’. In het Handboek Online Marketing, deel 3 geeft hij een overzicht van de ontwikkelingen en (on)mogelijkheden op het gebied van online marketing.

HOM3 is totaal herzien

Handboek Online Marketing, deel 3 – Praktische lessen om een expert te worden (afgekort HOM3) is een volledig herziene editie van het Handboek Online Marketing, deel 2. HOM3 biedt net als HOM2 (dat gebruikt wordt op diverse hogescholen in Nederland en België, NTI, NHA en de Beeckestijn Business School) hulp, richtlijnen en inspiratie bij het opzetten van een online marketingstrategie.

Complexe strategie

HOM3 gaat diep in op het tot stand komen van online marketing strategieën, complexe strategische online marketingplannen, contentstrategie en engagement, social media en mobile marketing. Ook waagt Petersen zich aan voorspellingen tot en met 2017. Tientallen praktijkcases, oefeningen, illustraties en video’s maken het de lezer gemakkelijk om theorie naar de eigen praktijk te vertalen. Daarmee is dit zowel een praktisch management- als studieboek.

Een echt crossmediaal boek

Handboek Online Marketing, deel 3 is opgebouwd volgens de lesmodules van het marketingonderwijs. Elk hoofdstuk bevat opdrachten die docenten in de les en voor tentamens kunnen gebruiken. Zoals het een Handboek Online Marketing anno 2013 betaamt wordt het boek aangeboden als crossmediaal product, inclusief video’s met interviews met professionals, een website die per hoofdstuk aanvullingen biedt en Twittercare. Het HOM is het eerste echte crossmedial boek in Nederland en kent een focus op alle (digitale) kanalen, meer op www.handboekonlinemarketing.nl

Bestel het boek nu!

 

Twitter mee met #HOM3 Handboek Online Marketing 3 (ISBN 9789491560286) à € 37,50 (inclusief btw). Gratis verzending binnen Nederland. Adformatie Groep is uitgever van marketing- en communicatieboeken en biedt een kennis- en netwerkplatform aan marcom-professionals. Adformatie Groep is onderdeel van Sijthoff Media Groep. www.adformatiegroep.nl

 

Redactie
Redactiehttps://www.nesselande.info
Redactie www.nesselande.info / Alle rechten voorbehouden
GELINKT AAN DIT ARTIKEL

Populair