To the point leert u tijdens dit actuele middagseminar over werkende, moderne marketing en de customer experience anno 2017. Woensdag 22 maart 2017 spreken de auteurs, onderzoekers, sprekers, docenten en vooral marketingprofessionals over MARKETING? Just do it!
- Wie zijn de marketingorganisatie van de toekomst?
- Hoe scoor je ook in 2017 met de converterende digital marketing mix?
- Tips over e-commerce en conversieverbeteringen van uw site en shop
- Marketing 2020, de transitie en hoe digitaal en humaan marketing aan het… Lees meer
Programma
14.00 uur Ontvangst
14.20 uur Opening
14.35 uur Keynote Drs. Rob Beltman – De marketingorganisatie van de toekomst
15.20 uur Patrick Petersen RDM MA MSc – Scoren met de converterende digital marketing mix voor 2017
16.05 uur Pauze
16.30 uur Keynote Drs. Jurjen Jongejan – E-commerce en conversieverbeteringen van uw site en shop
17.15 uur Keynote Prof. dr. Steven van Belleghem – Marketing 2020, de transitie en hoe digitaal en humaan marketing aan het worden is!
17.55 uur Afsluiting en wrap up met learnings
18.00 uur Borrel en netwerken (tot 19 uur)